Wybrani Klienci GEKKO

dla których zrealizowaliśmy projekty i szkolenia windykacyjne

Misja GEKKO

Lepsi ludzie w windykacji

5 najważniejszych powodów

dla których Klienci wybierają GEKKO

Skuteczność

Dostarczamy najskuteczniejsze szkolenia windykacyjne w Polsce. Szkolenia, które zarabiają na siebie błyskawicznie. Gwarantujemy najwyższy ROI na rynku przy największym poziomie motywacji i satysfakcji uczestników.

Powód

Powód

Specjalizacja

Jako jedyna firma w Polsce specjalizujemy się wyłącznie w szkoleniach zamkniętych i projektach dla działów windykacji i monitoringu płatności. Nie prowadzimy także szkoleń otwartych, na które może zapisać się każdy.

Know How

Od 16 lat obserwujemy najskuteczniejszych windykatorów i najlepsze praktyki w branży. Nasza metoda opiera się na bazie ponad 3.500 wybranych technik, tekstów, algorytmów i scenariuszy windykacyjnych oraz ponad 69.000 przeanalizowanych i ocenionych rozmowach windykacyjnych z różnych branż.

Powód

Powód

Metody

Stosujemy unikalną metodę dopasowania szkoleń do Klienta i windykowanego portfela. Treningi opieramy na autorskim systemie symulacji rozmów windykacyjnych oraz kreatorach scenariuszy. Używamy najnowocześniejszego w Polsce Mobilnego Call Center Treningowego.

Etyka

Zwracamy szczególną uwagę aby nasi uczestnicy zachowywali się zgodnie z prawem oraz najwyższymi standardami kultury osobistej. Uczymy windykatorów jak być skutecznym i etycznym w tym samym czasie. Jak budować relacje windykując i jak pomagać wychodzić z długów.

Powód

Nasza obietnica

Wspaniałe doświadczenie

dla windykatorów

Czy uczestnicy są zadowoleni ze szkoleń jakie odbyli ?
Czy po szkoleniach wzrasta ich motywacja i zaangażowanie ?
Czy czują się częścią grupy zawodowej, która w etyczny sposób pomaga konsumentom i formom wychodzić z długów?
Po każdym szkoleniu badamy satysfakcję naszych uczestników
przy użyciu wskaźnika NPS*. Nasz średni wynik to 9.6/10.
Obiecujemy: uczestnicy będą bardzo zadowoleni.

*Wskaźnik NPS (Net Promoter Score) to standard zaproponowany przez Freda Reichhelda, Brain&Company i Satmerix, po raz pierwszy w 2003 roku w Harvard Business Review. Wykorzystywany jest on w celu badania lojalności oraz satysfakcji Klientów. Uczestnicy szkoleń GEKKO określają po każdym szkoleniu, w skali od 0 do 10 na ile prawdopodobne jest byś poleciła/polecił szkolenie GEKKO pracownikom wykonującym pracę podobną do Twojej.

Zwrot inwestycji

dla firmy

Traktujemy naszych Klientów jak partnerów we wspólnym biznesie.  Opieramy się na bardzo uczciwym modelu, korzystnym dla obu stron. Przeszkolony przez GEKKO dział ściąga więcej pieniędzy, jego Klienci są bardziej zadowoleni, a pracownicy bardziej zmotywowani. Z zysków Klient finansuje kolejne szkolenia, usługi i projekty.

Obiecujemy: szkolenie GEKKO zwróci się błyskawicznie.