Szkolenia z windykacji telefonicznej

Ten sposób odzyskiwania należności jest niezwykle popularny, przede wszystkim ze względu na szybkość działania oraz możliwość wykonywania wielu połączeń telefonicznych w ciągu dnia. Pochłania to w efekcie o wiele mniej kosztów niż kontakt bezpośredni z dłużnikiem. Niestety, wadą tego sposobu komunikacji jest właśnie dystans i brak kontaktu osobistego. Z tego powodu osoba, która przeprowadza telewindykację, musi przejść odpowiednie szkolenia, aby rozmowa była konkretna, a w efekcie cały proces możliwie skuteczny.

Szkolenie z windykacji telefonicznej opiera się między innymi na omówieniu kluczowych zasad i mechanik typu komunikacji z dłużnikiem. Osoby uczestniczące w warsztatach dowiedzą się, jak analizować windykowany portfel, a także poznają obecne przepisy prawa w zakresie pozyskiwania należności. Dodatkowym atutem szkolenia z telewindykacji jest poznanie najczęstszych błędów popełnianych przez osoby przeprowadzające takie rozmowy. Uczestnicy warsztatów dowiedzą się, jak radzić sobie z wieloma wymówkami, a także poznają mnóstwo technik, jakie mogą pomóc im w codziennej pracy.

Największym atutem szkolenia z windykacji telefonicznej jest na pewno przejście przez najróżniejsze możliwe scenariusze rozmów, które pokażą, w jaki sposób należy zachowywać się w nawet najtrudniejszych sytuacjach i wskażą możliwe rozwiązania problemów. Nasza firma stosuje unikalne i sprawdzone metody treningowe. Po szkoleniach uczestnicy nie tylko wiedzą jak rozmawiać, ale przede wszytskim potrafią to robić. Szkolenia z windykacji telefonicznej dopasowywane są nie tylko do windykowanego portfela i procedur Klienta ale też do poziomu umiejętności i doświadczenia uczestników. Prowadzimy szkolenia zarówno dla bardzo doświadczonych telewindykatorów, jak i dla osób rozpoczynających pracę w windykacji.