Szkolenia Główne

Dopasuj do Twojego działu i portfela legendarne szkolenie GEKKO czyli najlepsze techniki, algorytmy i scenariusze windykacyjne. Nie ma bardziej sprawdzonego szkolenia w Polsce. Teraz w nowej odsłonie i 4 różnych wersjach

Obsługa Klienta w monitorignu płatności


Czytaj więcej

Polubowna windykacja telefoniczna


Czytaj więcej

Polubowna windykacja bezpośrednia


Czytaj więcej

Restrukturyzacja należności


Czytaj więcej

Treningi - Krok drugi

Zwiększaj ściągalność windykatorów i poprawiaj nawyki płatnicze Klientów poprzez celowane intensywne treningi. Dla tych, którzy nie boją się ciężko trenować ale chcą za to gwarancji rezultatów. Konkretne techniki na konkretne sytuacje.

Techniki perswazji i argumentowania w windykacji


Czytaj więcej

Techniki skutecznego negocjowania w windykacji


Czytaj więcej

Techniki windykacji proklienckiej


Czytaj więcej

Techniki dla trudnych przypadków w windykacji


Czytaj więcej

Warsztaty

Zadbaj o potężną dawkę motywacji dla zespołu i buduj fundamenty kompetencji windykatorów. Podnieś komfort pracy w dziale windykacji lub monitoringu płatności. W jednym miejscu: ładowanie akumulatorów, komfort pracy i długofalowe efekty.

Odporność psychiczna dla windykatorów


Czytaj więcej

Inteligencja windykacyjna


Czytaj więcej

Emisja głosu w windykacji telefonicznej


Czytaj więcej

Wellbeing czyli dobrostan dla windykatorów


Czytaj więcej

Szkolenia z windykacji

Proponujemy szereg warsztatów stworzonych pod konkretne potrzeby naszych klientów. W ramach treningów dla windykatorów uczestnicy poznają wszelkie niezbędne techniki negocjacyjne, dowiedzą się, w jaki sposób reagować w nawet najtrudniejszych sytuacjach, zarówno telefonicznie, jak i bezpośrednio u dłużnika, a także przestudiują możliwe case study. Podstawą szkoleń GEKKO są jednak intensywne treningi oparte o symulacje rozmów windykacyjnych. Nasze szkolenia przygotowane są przez najbardziej doświadczonych trenerów w branży. To osoby posiadające niezbędne doświadczenie, zaznajomione z tematem zarówno od strony prawnej i teoretycznej, jak i praktycznej, co pozwala im szkolić na najwyższym poziomie.

Szkolenia GEKKO oparte są na wieloletnim doświadczeniu w prowadzeniu najskuteczniejszych szkoleń windykacyjnych na rynku. Potwierdzeniem tego jest lista naszych Klientów oraz ich opinia o naszych szkoleniach. Szkolimy tylko działy windykacji, nie prowadzimy szkoleń otwartych. Naszymi Klientami są największe banki, firmy pożyczkowe, energetyczne, telekomy, firmy windykacyjne oraz koncerny. Efekty szkoleń GEKKO są naszą najlepszą wizytówką.

Wśród naszych szkoleń windykacyjnych warto wymienić przede wszystkim cztery główne: z zakresu obsługi klienta w monitoringu płatności, polubownej windykacji telefonicznej oraz bezpośredniej, a także z restrukturyzacji należności. W ramach tych szkoleń uczestnicy trenują najczęściej występujące na windykowanycm portfelu sytuacje, poznają najskuteczniejsze techniki i scenariusze rozmów windykacyjnych oraz dowiadują się jak można reagować w trudniejszych przypadkach, a także co zrobić, aby nasze dotychczasowe działania były jak najskuteczniejsze. Ponadto, przedstawiamy najważniejsze strategie w danej branży, zarówno negocjacyjne, jak i restrukturyzacyjne.

Prócz wymienionych już szkoleń, proponujemy także intensywne treningi dla windykatorów. W ich trakcie uczestnicy poznają podstawowe i zaawnasowane techniki i algorytmy argumentowania oraz perswazji, dzięki którym skutecznie zmotywują do zwrotu długu nawet osoby łamiące obietnice czy unikające kontaktu. W ramach naszych treningów ćwiczą także techniki windykacji proklienckiej. Uczą sie jak budowania dobrych relacji z dłużnikiem oraz stosowania języka korzyści i strategii doradczych. Dodatkowo zajmujemy się również nauczaniem technik skutecznego negocjowania oraz radzenia sobie z trudnymi przypadkami, jak choćby z osobami agresywnymi czy lekceważącymi.
W ramach podnoszenia kompetencji miękkich windykatorów warto zainwestować również w dodatkowe warsztaty, których zadaniem jest zwiększenie komfortu pracy. Tutaj proponujemy szkolenia z emisji głosu, odporności psychicznej, inteligencji windykacyjnej, czy choćby z tego, jak dbać o dobry stan fizyczny, psychiczny i emocjonalny w tym zawodzie.