Audyt Rozmów

Najlepsi trenerzy windykacji w Polsce zbadają próbę rozmów po usunięciu z nich danych wrażliwych
i przedstawią raport. Zobacz jak Twoi pracownicy mogą poprawić rozmowy. Jakie są najpoważniejsze błędy i ich konsekwencje. Zidentyfikuj dobre praktyki, które należy stosować częściej.

Audyt Quality Monitoringu

Sprawdź czy system nadzoru jakości rozmów jest prawidłowo zaprojektowany. Zweryfikuj stosowane arkusze odsłuchowe. Zobacz czy spełniają one standardy rynkowe i czy gwarantują bezpieczeństwo Twojej firmie. Czy prawidłowo wyłapujesz błędy i czy procedura zapewnia odpowiednią reakcję?

Audyt Coachingu i Szkoleń

Rozwój pracowników jest kluczem do skuteczności windykacyjnej. Sprawdź czy spotkania feedbackowe
i coachingowe wykorzystują potencjał windykatorów
i coachów. Zidentyfikuj jak usprawnić ewaluację rozmów i szybko poprawić wyniki. Dowiedz się jak możesz poprawić system szkoleń wewnętrznych.

Badanie Satysfakcji

Jako jedyni w Polsce dysponujemy systemem badania satysfakcji pracowników działów monitoringu płatności i windykacji. Poznaj opinie pracowników i wykorzystaj ten potencjał. Sprawdź zadowolenie pracowników
w wielu aspektach, użyj tych informacji żeby zwiększyć ich motywację i zaangażowanie.