GEKKO Collections
Nr 1 w Polsce od 2003 r.
Przeczytaj wybrane opinie naszych Klientów.
„Na rynku jest duży wybór szkoleń dla windykatorów. Ale jeśli kogoś interesuje inwestycja, która szybko się zwraca i jednocześnie motywuje zespół GEKKO to zdecydowanie najlepszy wybór.”
Paweł Wosik
Kierownik Działu Windykacji
DPD Polska S.A.
„Firma GEKKO to najlepsi eksperci w podnoszeniu kompetencji windykacyjnych zawodowych windykatorów. Praktyka, przykłady i konkretne techniki oraz scenariusze. Dla mnie to najważniejsze argumenty za współpracą z firmą GEKKO.”
„
Artur Bartoszewski
Account Receivables and Debt Managment Unit Manager
T-Mobile Polska S.A.
„Jeśli ktoś potrzebuje etycznych szkoleń z windykacji należności, które podniosą umiejętności i motywację pracowników wybór firmy GEKKO to zdecydowanie najlepsza opcja. Ponieważ dla naszej kancelarii najwyższa jakość, skuteczność i etyczne podejście do rozmów z klientami zadłużonymi to priorytet zawsze wybieramy GEKKO jako zewnętrznego dostawcę szkoleń. Polecam.”
Michał Rączkowski
Managing Partner
RK LEGAL
„I have operated in the field of debt collection education for more than 30 years. During that time, I have observed many courses and workshops as I personally delivered programs in more than 25 countries. It was my pleasure to participate as an observer in a GEKKO training program. Very impressive…one of the best training programs in debt collection I have ever seen.”
Tim Paulsen
Managing Director
The International Center for Professional Collections
Author of „Paid in Full”
„Korzystamy z licencji GEKKO na specjalnie zaprojektowany system 25 mikroszkoleń ułożonych w drzewo rozwoju kompetencji. Całość uzupełnia nowy system ewaluacji rozmów. Dodatkowo na warsztatach z GEKKO zaprojektowaliśmy ścieżki kompetencyjne dla pracowników łącząc mikroszkolenia w zestawy i opracowując zasady ich odbywania. Wszystkie mikroszkolenia odbyli najpierw nasi trenerzy i menadżerowie.”
Katarzyna Gulbicka
Business Development Manager
BEST S.A.
„W skandynawskich modelach windykacyjnych stawia się w pierwszej kolejności na dobre relacje z Klientami zadłużonymi. Standardy dla rozmów są bardzo wysokie. Dlatego właśnie wybraliśmy GEKKO. Zależało nam na najwyżej jakości, a z takiej znana jest ta firma. Przekonaliśmy się o tym sami. Współpracę oparliśmy nie tylko na szkoleniach dla całego Call Center, ale także na mikroszkoleniach, oraz wsparciu kadry menadżerskiej. We współpracy z GEKKO wdrożyliśmy także System Kompetencyjny BIG-7 oparty na sześciu wybranych grupach kompetencyjnych.”
Joanna Kochanek-Gołębiowska
Contact Center Manager Poland
Hoist Polska Sp.z o.o.
„Polecam GEKKO jako rzetelnego partnera biznesowego i dostawcę wysokiej jakości szkoleń. Średnia ocen z ankiet ewaluacyjnych uczestników szkolenia wyniosła 4,98 (w skali 1-5, gdzie 5 to maksimum).”
Magdalena Parzyńska-Oleksiuk
Ekspert ds Szkoleń, Biuro Szkoleń
Bank BGŻ BNP Paribas S.A.
„Jako firma z kapitałem amerykańskim mamy bardzo duże wymagania wobec projektów szkoleniowych i zwracamy szczególna uwagę na podnoszenie kompetencji oraz motywacji pracowników. Korzystamy ze szkoleń i mikroszkoleń GEKKO raz specjalnego systemu rozwoju umiejętności opartego na dowodach w formie grywalizacji.”
Magdalena Przybyłowska
Head of Voluntary Collections
PRA GROUP Polska sp. z o.o.
„Pracownicy Banku bardzo wysoko ocenili szkolenia – średnia ocen w całym projekcie wyniosła 3,94 w skali 4 – stopniowej – podkreślając profesjonalizm, doświadczenie zawodowe i zaangażowanie trenera Pana Borysa Sadowskiego, którego średnia ocen była bliska 4,00.”
Małgorzata Szyińska-Oleksiak
Dyrektor Departamentu Szkoleń i Rozwoju
Bank Zachodni WBK S.A.
„Podsumowując dotychczasową współpracę rekomendujemy firmę GEKKO jako profesjonalistów godnych zaufania Partnerów, którzy nie boją się niestandardowych wyzwań, zapewniając w trakcie szkoleń wiele pozytywnych wrażeń mających wpływ na szybkie przyswajanie wiedzy i umiejętności przez uczestników.”
Dorota Mikołajczak
Kierownik Centrum Windykacji
Provident Polska S.A.
„Nowych pracowników opiekujących się rozliczeniami naszych klientów w zakresie monitoringu płatności szkolimy w firmie GEKKO. Próbowaliśmy innych szkoleń, ale jakość i skuteczność GEKKO jest nie do przebicia.”
Mariusz Sikora
Accounts Receivable Manager
ZF Automotive Systems Poland Sp. z o.o.
„Pracownicy Banku bardzo wysoko ocenili szkolenia – średnia ocen w całym projekcie wyniosła 3,94 w skali 4 – stopniowej – podkreślając profesjonalizm, doświadczenie zawodowe i zaangażowanie trenera Pana Borysa sadowskiego, którego średnia ocen była bliska 4,00. Uczestnicy za najbardziej wartościowe uznali zagadnienia dotyczące technik negocjacyjnych, windykacyjnych oraz radzenia sobie ze stresem. podkreślali dużą ilość ćwiczeń praktycznych, możliwość powtórki trudnych rozmów, klarowność przekazywanych przez trenera informacji.”
Małgorzata Szyińska-Oleksiak
Dyrektor Departamentu Szkoleń i Rozwoju
Bank Zachodni WBK S.A.
„GEKKO wybraliśmy ze względu na doświadczeni tej firmy oraz kompleksowe podejście do zarządzania wiedzą i umiejętnościami pracowników w dziale windykacji. No i oczywiście z uwagi na skuteczność z jakiej znana jest marka GEKKO. Przeszkoliliśmy wszystkich pracowników Call Center z zakresu technik negocjacji w windykacji proklienckiej ale także po warsztatach, pod superwizją GEKKO opracowaliśmy: System Tagowania Rozmów, System Standardów Rozmów oraz Zestaw do Ewaluacji Rozmów: Błędy – Zalety – Rekomendacje. Przeprowadziliśmy także mikroszkolenia dla wybranych pracowników oraz wsparliśmy całość sesjami coachingowy z superwizją GEKKO.”
Karolina Bondyra
Lider Sekcji Kontaktów z Klientami
Kredyt Inkaso S.A.
„Szkolenia zostały bardzo wysoko ocenione przez uczestników, którzy szczególnie podkreślali wszechstronną i praktyczną wiedzę trenera Pana Borysa Sadowskiego, jego ogromne zaangażowanie, otwartość, innowacyjność w trakcie warsztatów oraz na etapie przygotowania programu. Szczególnie cenne jest jego unikalne nastawienie na skuteczność w procesie windykacji. Wiedza i umiejętności wyniesione ze szkolenia mają praktyczne zastosowanie w codziennej pracy pracowników Polkomtel S.A. zajmujących się windykacją należności i prewencją nadużyć. W naszej ocenie firma GEKKO jest profesjonalnym i rzetelnym partnerem świadczącym usługi na najwyższym poziomie.”
Jacek Szustkowski
Dyrektor Departamentu Aktywacji i Windykacji Należności
Polkomtel Sp. z o.o.
„Firma GEKKO zrealizowała dla nas projekt szkoleniowo doradczy w zakresu windykacji. projekt trwał od kwietnia 2014 do lutego 2016r. i składał się z 21 spotkań. Usługi GEKKO zostały bardzo wysoko ocenione zarówno pod kątem ilości przekazywanej wiedzy, jak i korzyści wynikających z jakości szkolenia. Szkolenia zostały przygotowane i zrealizowane w sposób profesjonalny oraz dostosowany do specyfiki naszego banku tym samym spełniając nasze cele i oczekiwania. Rekomendujemy firmę GEKKO wszystkim firmom, które oczekują usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.”
Barbara Migdalska-Piątek
Zastępca Dyrektora Departament Kredytów Trudnych
Bank Pocztowy S.A.
„Przygotowane przez GEKKO szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników, którzy podkreślali głęboką i praktyczną wiedzę trenera oraz unikalne nastawienie na skuteczność podejścia do procesu windykacji. Jeśli ktoś jest zainteresowany przeprowadzeniem szkoleń z windykacji, które będą profesjonalne, zakorzenione w praktyce i rzeczywiście przydatne pracownikom to rekomendujemy GEKKO jako dostawcę szkoleń.”
Włodzimierz Szymczak
Dyrektor Zarządzający
Atradius Collections B.V. Sp. z o.o.
„Na podkreślenie zasługuje właściwe opracowanie strony merytoryczno-dydaktycznej szkoleń GEKKO. Przeprowadzone szkolenia w pełni zrealizowały założone cele, uzyskując bardzo wysokie oceny zarówno w odniesieniu do treści programowych jak i kwalifikacji trenera, a zajęcia zostały przygotowane w sposób wysoce profesjonalny. Uczestnicy kursów bardzo dobrze oceniają ich poziomi zaangażowanie trenera oraz położenie nacisku na zdobywanie umiejętności potrzebnych w codziennej pracy.”
Bartosz Szczęsny
Kierownik Zespołu Szkoleń
ING Bank Śląski S.A.
ponad
18 lat
doświadczenia
w jednym obszarze
ponad
900
szkoleń
tylko dla windykatorów
ponad
70.000
analiz
nagrań rozmów
„Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych bardzo dobrze ocenili poziom wiedzy trenera oraz świetny kontakt z grupą. Szkolenia nastawione były głównie na trening praktyczny, z wykorzystaniem Mobilnego Call Center, co dało uczestnikom możliwość przetrenowania od razu poznanych technik i korygowania popełnianych błędów.”
Piotr Stróżyk
HR Biznes Partner
Żabka Polska sp.z o.o.
„Umiejętności negocjatorów rozmawiających z Klientami są bardzo ważnym i kluczowym aspektem nowoczesnej firmy windykacyjnej. Dlatego nie zastanawialiśmy się długo nad wyborem firmy szkoleniowej dla naszych pracowników. Szkolenia i mikroszkolenia najwyższej jakości. Pozytywne efekty było widać błyskawicznie: w jakości rozmów oraz w wynikach.”
Marcin Nakielski
SALES MANAGER
ALEKTUM Sp.z o.o.
„Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób w pełni profesjonalny, a przekazana wiedza teoretyczna, a przede wszystkim ćwiczenia praktyczne w znaczący sposób wzbogaciły i usystematyzowały dotychczasowe doświadczenia zawodowe w zakresie windykacji należności i negocjacji z dłużnikami.”
Lucyna Wójciak
Kierownik Działu Rozliczeń i Windykacji
RUCH S.A.
„Szkolenie zostało przeprowadzone przez firmę GEKKO w sposób profesjonalny i wyczerpujący tematykę prewindykacji. Na szkoleniu została przedstawiona duża ilość informacji w bardzo ciekawy sposób. Prowadzący wykazał się dużą wiedzą, którą chętnie dzielił się z uczestnikami. Rezultatem szkolenia jest wzrost skuteczności działania i zaangażowania Pracowników naszej formy w tematykę prewindykacji.”
” Marek Starowicz
Sales Director
ECCO EMEA Sales SE
„Szkolenie zostało ocenione przez uczestników pod względem przydatności w ich codziennej pracy. Uzyskało bardzo wysokie oceny. Nasi pracownicy podkreślali dużą przydatność przekazanej wiedzy oraz docenili ćwiczenia praktyczne dotyczące telewindykacji (B2B). Na szczególne uznanie zasługuje duże doświadczenie oraz wiedza oraz i pasja Trenera, bardzo dobrze opracowane materiały szkoleniowe, dopasowanie programu szkolenia do potrzeb naszej firmy. Rekomenduję firmę GEKKO jako profesjonalny zespół szkoleniowców i doradców pomocnych w rozwoju kompetencji z zakresu windykacji należności dla pracowników i kadry zarządzającej.”
” Karolina Tarnawska
Dyrektor ds. Skarbu i Polityki Kredytowej
Grupa Żywiec S.A.
„Szkolenie było przeprowadzone w sposób profesjonalny. Pan Borys posiada rozległą wiedzę z zakresu telewindykacji, którą przekazywał uczestnikom w sposób przystępny i interesujący, podawał wiele przykładów do omawianych technik. Poza przydatną częścią teoretyczną, szkolenie było nastawione głownie na przekazanie wiedzy i umiejętności praktycznych, które już w kolejnych dniach po szkoleniu były wykorzystywane w codziennej pracy podczas rozmów telefonicznych z klientami. Jakość rozmów znacznie wrosła.”
Katarzyna Jakimowska-Ferreira
Manager Działu Windykacji
Home Broker S.A.