Projekty GEKKO Labs

GEKKO LABS Jesień 2021

  • Listopad 2021. Tylko dwie grupy na każdy sprint. Sztywne terminy. Warsztaty zamknięte
  • SPRINT NR 1 : Techniki Porozumienia Bez Przemocy (Nonviolent Communication) w negocjacjach z osobami długotrwale zadłużonymi. (12 os)
  • SPRINT NR 2: Wybrane metody Terapii Dialektyczno-Behawioralnej w rozmowach z osobami zadłużonymi w trudnej sytuacji. (12 os)
  • SPRINT NR 3: Algorytmy obrony pozycji negocjacyjnej w rozmowach windykacyjnych z wyprowadzeniem do diagnozy. (12 os)
  • SPRINT NR 4: Wizualizacja i transkrypcyjna analiza rozmów windykacyjnych w procesie coachingu i szkoleniach. (12 os)
  • Dla dotychczasowych Klientów GEKKO, którzy zrealizowali szkolenie w ciągu 72 mc przed 1 września 2021r.
  • Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność akceptacji zgłoszeń. Projekt odpłatny.

PROJEKT W TOKU. NABÓR ZAKOŃCZONY.

Zapytanie

GEKKO
LABS Jesień 2021

16 listopada

01.

Techniki Porozumienia Bez Przemocy (Nonviolent Communication) w negocjacjach z osobami długotrwale zadłużonymi.

Rekomendowane dla doświadczonych osób windykujących na portfelach obejmujących osoby długotrwale zadłużone, szczególnie w firmach windykacyjnych i pożyczkowych.

17 listopada

02.

Wybrane metody Terapii Dialektyczno-Behawioralnej w rozmowach z osobami zadłużonymi w trudnej sytuacji.

Rekomendowane dla bardzo doświadczonych windykatorów chcących rozszerzyć swoje umiejętności o metody wywodzące się z praktycznej terapii psychologicznej uznawanej za jedną z najskuteczniejszych (DBT) na świecie.

18 lipstopada

03.

Algorytmy obrony pozycji negocjacyjnej w rozmowach windykacyjnych z wyprowadzeniem do diagnozy.

Rekomendowane dla każdego windykatora zarówno z małym jak i dużym doświadczeniem, który chce poprawić skuteczność swoich negocjacji z klientami zadłużonymi oraz lepiej kontrolować prowadzone przez siebie rozmowy.

26 listopada

04.

Wizualizacja i transkrypcyjna analiza rozmów windykacyjnych w procesie coachingu i szkoleniach.

Czy analiza rozmów windykacyjnych może być ciekawa, inspirująca i ładna wizualnie ? Jak można szybciej i lepiej pokazywać zalety, błędy i rekomendacje do zmiany. Jak sprawić by windykator lepiej pamiętał wskazówki i szybciej z nich korzystał.

Może Cię zainteresować